Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

Προκόπης Προκοπίου (Ο Άνθρωπος Δάσκαλος Θεραπευτής)

Πολλες φορες οταν ειμαι μονος μου κλεισμενος μεσα στο γραφειο μου και μελετω διαφορα αρθρα ή διαφορες αρρωστειες χωρις να το θελω και χωρις να κανω κατι ξεχωριστο φευγω απο το σωμα μου και κανω ταξιδια σε αλλους τοπους και σε αλλες εποχες ...

Αυτο εγινε και σημερα μεσα στο γραφειο μου στο σπιτι μου ... Ολοι ειναι σε αναβρασμο για τον επικειμενο Γαμο της Κορης μας που θα γινει το Σαββατο και υπαρχει ενας κικεωνας καθαρισματος και αλλαγων των παντων μεσα στο σπιτι .. εγω ομως αφου εκανα οτι με διεταξαν καθησα στο γραφειο μου και μελετουσα διαφορα οταν ξαφνικα ενοιωσα να φευγω για το ταξιδι μου και για τις εμπειριες μου ...

"Γεια σου καλε μου φιλε, ακουω μια φωνη απο πισω μου... Γυρναω και βλεπω μια κυρια που δεν χορτενεις να την βλεπεις ... Ομορφη, ομως μεγαλη κυρια που ο χρονος ηταν σαν να μην περασε απο πανω της, ομως της φαινοταν η ηλικια της απο τις κακουχιες ... Καθοταν σε ενα καφε μονη της και την επιασα κουβεντα ,παραγγειλα και γω το καφεδακι μου και μιλουσαμε σαν να την γνωριζα χρονια ολοκληρα .. Μου ειπε οτι ειχε οικογενεια παιδια και εγγονια και οτι ο ανδρας της πεθανε εδω και αρκετα χρονια και μονη της μεγαλωσε τα παιδια της ...Τωρα τα παιδια της ζουν μακρυα της και ειναι μονη σε ενα σπιτι ομορφο περιποιημενο απο οτι μου εχει πει και τα προς το ζειν της τα καταφερνει μια χαρα ..

Οσο παρατηρουσα αυτη την γυναικα και μιλουσα μαζι της ενοιωθα μια λαψη μεσα στα ματια της και ολοκληρο το σωμα της να ειναι φωτισμενο με ενα λευκο καθαρο φως ... Μιλουσαμε και ξαφνικα την ρωτησα με τι ασχολειται και χωρις να μου απαντησει πηρε τα χερια μου στα δικα της χερια και ενοιωσα μια ζεστη ,ενα υπεροχο συναισθημα και μια υπεροχη ζεστασια να κυριευει το σωμα μου και να κλεινω τα ματια μου και απλως να αισθανομαι τοσο ομορφα και τοσο χαλαρα που παραδοθηκα ολοκληρος στα χερια και στην ζεστασια εκεινης της αγνωστης Κυριας που ηταν σαν να την γνωριζα ολοκληρη μου την ζωη ...

Αυτο το αγγιγμα κρατησε περιπου 10 λεπτα και ενοιωθα τοση εμφορια και τοση γαληνη μεσα μου που νομιζα οτι θα κοιμομουνα.. Πολλες φορες εκανα Θεραπεια με την Ενεργεια σε ανθρωπους και μου εχουν πει οτι ενοιωθαν υπεροχα με το αγγιγμα μου αλλα πιστευω οτι αυτη η Κυρια ηταν σταλμενη απο τον Θεο για να με μυησει σε πιο ψηλες συχνοτητες της Ενεργειας και της Θεραπειας ...

Αφου τελειωσε με το αγγιγμα της εβαλε το χερι της στο κεφαλι μου και γυρισε και μου ειπε εισαι ενας απο τους Αληθινους Φιλους και απο αυτη την στιγμη Θα σε ονομαζω Δασκαλο και θα μπορεις να προσφερεις τις Θεραπειες σου και την Ενεργεια σου σε πιο ψηλα επιπεδα και ο Θεος σου εδωσε πριν αρκετα χρονια μιαν δευτερη ευκαιρια και σημερα σου δινει ακομα πιο πολλη Δυναμη για να δουλεψεις για τους Ανθρωπους ... Κανε Tον Περηφανο και αν χρειαστεις οτιδηποτε απλως ΣΚΕΨΟΥ ΤΟΝ ... ''

Ενα μικρο κτυπημα στην πορτα του γραφειου μου απο την κορη μου με επανεφερε πισω στην πραγματικοτητα και οταν ανοιξα τα ματια μου ενοιωθα τοσην εμφορια και τοση γαληνη και τοση ενεργεια μεσα μου που επιασα το εγγονακι μου το μικρο και παιζαμε για αρκετη ωρα . Ειναι μολις 8 μηνων και το εβαλα χαμω και περπατουσαμε μεσα στον διαδρομο κρατωντας το απλα χωρις καμιαν ιδιαιτερη δυσκολια ..

Εχει σχεδον τεσσερα χρονια που ειμαι Master του Reiki ομως ποτε δεν ενοιωσα την αναγκη να ζητησω το διπλωμα μου η να λεω οτι ειμαι Δασκαλος ... Γιατι ο ανθρωπος αν δεν αποδειξει τις δυναμεις του και αν δεν κανει πραξεις αυτα που λεει οτι ειναι, οσα Διπλωματα και να εχει δεν εχουν Αξια ουτε κανενα Αντικρισμα.

Σημερα ομως μετα το ταξιδι μου που εκανα και βρηκα την Γριουλα αποφασισα να το καδρωσω με την σημερινη ημερομηνια και να το βαλω στον τοιχο μου και να το δουλεψω με ΑΓΑΠΗ και με ΠΙΣΤΗ για τον ΑΝΘΡΩΠΟ ..



Προκόπης Προκοπίου
Ενεργειακός & Εναλλακτικός
Δάσκαλος Θεραπευτής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου